User Generated Content Policy:

  • Do not encourage or condone underage drinking, drunk-driving, illegal, irresponsible, or excessive consumption of alcoholic beverages.
  • Do not glorify the alcohol strength or intoxicating effect of a drink.
  • Do not present abstinence or moderation in any negative way.
  • Do not show people who appear to be drunk or in any way imply that drunkenness is acceptable.
  • Do not feature any people who are or appear to be under twenty-one years of age.
  • Do not post any content containing themes or images appealing to children, including Santa Claus.
  • Do not associate a drink with performance, sexual or social success.
  • Do not suggest any association with violent, aggressive, dangerous, or anti-social behavior.
  • Do not post any content which is defamatory, obscene, indecent, abusive, offensive, harassing, violent, hateful, inflammatory, or otherwise objectionable, in Pernod Ricard USA’s sole discretion.
  • Do not post any content that promotes sexually explicit or pornographic material, violence, or discrimination based on race, sex, religion, nationality, disability, sexual orientation, or age.
  • Do not post any content that infringes any patent, trademark, trade secret, copyright or other intellectual property or other rights of any other person.
  • Do not post any content that violates the legal rights (including the rights of publicity and privacy) of others or contains any material that could give rise to any civil or criminal liability under applicable laws or regulations or that may otherwise conflict with this User Generated Content Policy.
  • Do not post any content that would be likely to deceive any person.
  • Do not post any content that promotes any illegal activity, or advocates, promotes or assists any unlawful act.
  • Do not post any content that impersonates any person or misrepresents your identity or affiliation with any person or organization.
  • Do not post any content involving commercial activities or sales, such as contests, sweepstakes and other sales promotions, barter, or advertising.

KNOCK OUT BRANDS USA, and each affiliate within the KNOCK OUT BRANDS family of brands, reserves the right to review all content and remove any user content for any or no reason in our sole discretion.

Don Abundio, un auténtico maestro mezcalero originario de Santiago Matatlán, Oaxaca.

Junto con su dedicado equipo, se enorgullece en satisfacer las necesidades del mercado de mezcal de diversas variedades, como Tobala, Jabalí, Cuishe, Tepeztate, Arroqueño, Coyote, Espadín, destilados y Abocados, brindando una amplia gama de opciones para los amantes del mezcal.

“UNITO, el mezcalito de Benito”, es una verdadera joya artesanal. Este mezcal 100% de agave espadín de río minas es sometido a un proceso meticuloso garantizando su calidad excepcional.

Cada sorbo de “UNITO” te transportará a un mundo de sabores cautivadores. Su suave ahumado se fusiona armoniosamente con notas frutales, creando una experiencia sensorial única. .

Sumérgete en el deleite de un elixir legendario, UNITO: un símbolo de distinción y elegancia. 

LINKS

CONTACTO

El abuso en el consumo de este producto es nocivo para la salud.
El contenido de este sitio es exclusivo para mayores de edad y no deberá compartirse con menores por ningún motivo.

Sumérgete en el deleite de un elixir legendario, UNITO: un símbolo de distinción y elegancia. 

LINKS

CONTACTO

El abuso en el consumo de este producto es nocivo para la salud.
El contenido de este sitio es exclusivo para mayores de edad y no deberá compartirse con menores por ningún motivo.

Sumérgete en el deleite de un elixir legendario, UNITO:
UN SÍMBOLO DE DISTINCIÓN Y ELEGANCIA

LINKS

CONTACTO

El abuso en el consumo de este producto es nocivo para la salud.
El contenido de este sitio es exclusivo para mayores de edad y no deberá compartirse con menores por ningún motivo.